Communication and Creativity in the Age of AI

Communication and Creativity in the Age of AIPresencial

Descripción del evento:

This course aims to discuss the strategic frameworks of internal and external communication in complexity, agile management, remote working, dispersed teams, and information overload. We will explore ways to frame the conversation about communication in the age of emergent realities, strategizing, and ubiquitous digital transformation. The course will focus on Human-Centered Design, Communication as an Organizing Concept, and Customer/Employee Experience Mapping.

Conferencista:

Monika Sonta

Institución:

Créditos:

2

Duración:

32 horas

Idioma del seminario:

Inglés

Pre-requisitos:

50 créditos académicos aprobados y (143344 Gerencia I O 142081 Diseño Organizacional y Estrategia o Liderazgo)

Horario:

Lunes a jueves de 02:30 pm – 8:30 pm
Viernes y sábado de 02:30 pm – 9:30 pm

(Martes 06 no hay clases por feriado nacional)

Ver silabo

VER SÍLABO

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *